adrenaline rush!


Assalamualaikum :)

sebelum apa-apa berlaku..tajuk memang takde kena mengena dengan topik yang nak dibincangkan ni.. hehe maaf ye :)

Harini diri sendiri exited exited exited terlebih hanya gara-gara dapat tau yang jadual kelas next sem dah keluar..hahaha motif nak exited lebih-lebih?

baru tadi online segala macam social network (macamlaa ada banyak sangat kan) yang ada setelah menyepikan diri selama beberapa hari atas sebab tertentu (wahhh gitu!) tuptup ramai pulak men'update' pasal jadual jadual dan jadual lagi.

Nampak tak tu kalau sehari tak online facebook ke twitter ke terus tak tau perkembangan semasa. Terus jadi macam katak bawah tempurung. Jadi jelaslah bahawa facebook dan twitter juga mempunyai banyak kebaikannya. HAhhh dah boleh jadi isi penting karangan ni :)



masa ni la study planner yang dapat masa orientasi dulu tu berguna sangat! Sape je yang nak hafal kod subjek dari sem 1 sampai sem 6? ada yang hafal? sila tampil ke hadapan sekarang!!

sedar tak sedar sekarang kitorang hanya perlu refer dekat box yang paling bawah tu je.. yeayyyy 1 more to go walaupun kena mengadap another phy, chm, bio and chm lagi. 5 box kat atas tu dah ditempuh dengan tabah gilaaaa selama 2 tahun setengah ni *exited lagi*
Jadi student Diploma in Science pun dah macam org gila dah ni macamana laa dengan student medic tu..hmmmm first thing to do tukar cita-cita cepat!!haha cita-cita tinggi sangat tu.

sekarang ni rasa macam nk send msg dekat budak-budak praktikal sem depan nak bagitau yang....

"koranggggg esok dah boleh register kelas!!!"

lagi best kalau send dekat senior yang dah nak graduate tu..dengan harapan diorang balas

''laaaa jelousnya dengan kau!!!!''

hahaha harapan laaaa -.-''

*kesimpulan yang boleh kita buat harini adalah: bila ada rasa yang terlebih exited macamni lah yang akan membuatkan fatin hanani men'update' blog beliau yang sunyi sepi ni..hahaha

so till we meet again =D


CONVERSATION

0 comments:

Back
to top