Into the mirror contest

Syarat penyertaan:


1. Menginap di Malaysia.

2. Ada blog sendiri.

3. Terbuka kepada lelaki atau perempuan tanpa mengira had umur ;'}

nak join jugak?? klik sini. Baca la syarat-syarat semua kat sana..Tarikh tutup 15 Januari 2011.Sempat lagi kalau nak join.




gambar ni masa pergi bercuti kat Petrosains..erk bercuti?? hahaha ada pulak ke orang pergi bercuti kat Petrosains?

biasa la kat dalam Petrosains tu banyak benda.Cermin ni salah satu benda yang menarik kat sana.Sye pulak memang pantang tengok cermin ni..Lagi-lagi cermin pelik-pelik macam ni..hehe takde la pelik mana pun cuma cermin ni boleh adjust jadi banyak-banyak macam kat atas tu.

Sebenarnya kalau pandai adjust bolehla nampak 3 4 muka korang kat cermin tu.Disebabkan sye ni tak berapa nak pandai so itu jelah hasilnya..Yela kat rumah pun takde cermin macam ni.Kalau ade boleh practice adjust hari-hari..Practice make perfect kannn..hehe

eh haa perasan tak ade orang mengintai kat dalam pic tu?? cepat carii..hahaha tu sebenarnya bukan nak mengintai tapi nak menyelit sekali tapi tak sempat..h0h0~

camera sye takde la semahal camera dslr korang tuuuu..hahaha (ayat jelous sebab diri sendiri takde..)

again sye nak tag semua orang!!
nanti bila tag orang tertentu je ada pulak yang merajuk guling-guling atas lantai.. =D


my name

CONVERSATION

4 comments:

hifazphat said...

tuan tanah datang walau terlambat.
thanx for join. gud luck ye (^_^)

Fatin Hanani.. said...

welcome..
and thanx tooo =)

Syafiqah Hashim said...

gudluck!

Fatin Hanani.. said...

thanx pika =)

Back
to top